film time

hallå där, nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film ! :)
har verkligen försökt få in allt i mitt huve lite sitter men inte riktigt
allt, men vi får hoppas det går bra imorgon annars är det ju inte så viktigt
för lixom jag har ju ingen nytta av att kunna massa saker om typ
polen,ryssland,österike,ungern och så var det något mer som jag inte kommer
på just nu, men iallefall det är ju inte så viktigt, men nu ska jag glo
film sen kanske jag går ner och tar mig en macka är lite hungrig faktist.
huhu och grymt choklad sugen är jag också, jaja men vi hörs när
jag har kollat på filmen, vet fortfarande inte om jag ska välja att börja
8.50 eller 8.00 imorgon om jag börjar senare får jag gå 25 minuter längre
på eftermiddan, så vi får se ska ju va med emma imorgon :D
men vi får se puss ANDRINE


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0