godmorgon

hej, glömmde blogga igår kväll sorry !
men så kan det ju vara jag kom hem från alva vid typ
halv sex, och igår köpte jag en tröja som är lite puffig i armarna
och där är det nät och ett gulligt armband till det ni får bild senare
för nu måste jag gå  ner och äta frukost kanske hinner blogga efter
det men jag tror inte det, iallefall så är det ju fredag idag riktgit härligt
sånt gillar vi, har inga planer för idag men hittar säkert på något.
och imorgon sover jag hos älskade denise ritkgit mysigt kan jag lova.
men nu ska jag faktist gå ner och äta men ni får ha en helt
underbar fredag puss Andrine


Kommentarer
Postat av: Sektledaren

Syndens barn, skammens avkomma. Gå med i sekten och dyrka Mårten. Annars skall du straffas. Rena din själ hos oss genom att raka ett oskyldigt lamm. Välkomen till..

Den heliga sekten!

2010-03-26 @ 11:48:22
URL: http://denheligasekten.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0