GUL GOD SMOOTHIE

hej mina älsklingar ! :)
Jag duschade för en liten stund sen riktigt skönt var det
sen nu har jag precis gjort mig en kvälls smoothie med typ mango annanas(stavning)
och massa andra goda saker och vet ni vad ? den var skit god.
så ska dricka den nu medans jag gör mina förbaskade läxor som jag hatar
haha jag sa ju att jag skulle göra dom förut ? tror ni jag gjorde det..
svar: öööh nää, ja ni ser själva va duktig jag är hmm eller inte .
men jaja nu måste jag faktist ta tag i läxorna är ju fakist prov i över morgon
buhuhu :( men  nu ska jag göra det jag tjatar om hela tiden läxorna
men vi hörs Kanske efter det men om vi inte gör det säger jag
godnatt och sov så gott puss puss Andrine

synd att jag inte orkar ta bild på smoothien HAHA


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0