hemma från skolan

hallå gott folk sitter i köket och en viss
Andreas spammmmar min mobil med sms riktigt jobbigt
och han har gjort det hela dagen förut på lektionen skicka han typ
60 sms haha no lifer nejrå skoja bara lite, men det var jobbigt
så jag var tvungena att stänga av vibrator saken så inte mobilen lät hela tiden
haha men ah vi sluta på karlberg, gick men denise sen gick vi med marcus en
 bit också yes haha ska väl snart göra provet boring men man får ju
använda internett så vi får väl hoppas det går snabbt, vi har haft
vikarie idag sjukt sträng jag svär haha han jag var nog inte
 hans favorit men sånt är livet vi har ju haft han förut så jaja,
men nu ska jag ta mig något att äta tänkte jag !
sen kanske jag är snäll och gör en videoblogg vad säger ni om det ? ;)
låter väl lite mysigt haha jag är rätt flumm idag och andreas måste skicka några
videosar när jag och denise dansa så kan jag lägga upp dom här vi hörs
senare puss A N D R I N E


Kommentarer
Postat av: sara

Svar : Kul att ni gör det :D hihi, nej, jag suger rövballe på att fixa design o sånt, som tur är har jag en kompis som är fetinggrym på det, som håller på o fixar min design just nu, den jag har just nu är faktiskt en gratisdesign. Men det håller på att jobbas på min riktiga :D

2010-03-22 @ 15:29:36
URL: http://mehners.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0