hemma nu

hejsan, nu är jag hemma och typ jag kom hem för ett tag sen !
då åt jag och jag var ju hemma hos denise förut vi gjorde inte så mycket
kolla lite på film och ah ni vet, har inte så mycket och säga är lite
upptagen just nu men förut var vi ju och fikade på som hemma.
jag åt toas och det gjorde bästis också till det drack vi cola.
sen på stan köpte jag två örhängen och inte något mer förut på karlberg träffa
jag söta anna då fick jag ett solkort, så sött av henne eftersom jag hade fyllt år
men nu ska jag fortsätta prata med folk på skype och äta chokladen jag köpte
igår, men vi hörs allt lite senare har ingen blogg lust just nu !
puss Andrine :love:




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0