nu är jag klar med...

hejhej, nu är jag helt klar har duschat
packat och städat så nu har jag inge kvar att göra, alltså
det känns som min adidas tröja har blivit helt konstig :(
eller så är det bara jag som är lite konstig idag haha
det ser ut som det är gråa ränder, fast nu såg jag att dom
var vita, så ni kan ju bra glömma det,men ja vid fem drar jag
till mamma och min dator är på lagning där om den inte är
klar så kanske inte kommer blogga så jätte mycket bara
om jag får låna peters dator lite då & då men det årdnar
sig säkert, skolan imorgon då usch usch usch kan inte fatta vad
tiden går snabbt hallå ? det var nyss jul och nu är det påsk
alltså jaja tiden går snabbt nu för tiden, jaja det säger väl bara
*poff* så är det sommarlov, men nu ska jag bara fixa lite små
saker och sitta här puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0