storstenshöjden!

hej!
kom hem från storstenshöjden för ett tag sen.
så jag har hunnit duscha och fixa mig lite.
jag har åkt snowboard hela dagen! :D
skit kul, förutom att jag ebba och alva blev
lite osams.. men aja, det gick ganska bra att
åka idag tyckte jag. det var ju liksom andra gången jag
åkte snowboard! hehe, igår va jag och andrine i g-vik.
skit kul! haha, dom hade typ en ny rutschkana. och så var det
en massa killar som började åka efter oss typ? haha skit samma.
sen åkte jag hem till ebba och sov där med henne och alva. sen idag vid
typ tio så åkte vi till storstenshöjden. så det är det jag har gjort! ikväll ska
jag kolla på melodifestivalen och bara tare lungt. så vi hörs efter melodifestivalen.
och jag tycker att alcazar ska gå till finalen! hihi, men vi hörs senare.
EMMA







Kommentarer
Postat av: alva

det var inte bara jag och ebba !!;o <33333

2010-03-07 @ 08:43:28
URL: http://alvakarlsson.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0