blogg.se dampade så typ lite sent inlägg...

hallå där, nu är jag fakktist hemma sitter i soffan
och kollar på tv, börjar bli riktigt förkyld och det är ju inge
bra för jag åker ju till spanien om 8 dagar, längtar !!
Ska snart äta lunch det luktar hur gott som helst och jag
är ju jätte hungrig så det passar ju bra, hihi efter jag har
ätit ska jag städa & packa sen duscha och sen är det väl dags att åka
till mamma, jag har faktist inte så jätte mycket mer att säga
förutom att jag är ritkigt sleten, åååh så är det ju skola imorgon
hur jobbigt är inte det ? men skönt är ju bara måndag tisdag
onsdag och torsdag sen är det ju lov wohoo härligt !
men nu ska jag fixa lite saker men vi hörs senare
puss Andrine

tss, blev lite sent inlägg, men jag har redan ätit.. så nu
ska jag städa, blogg.se cepade lite så därför kommer
inlägget upp nu istl för förut men jaja


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0